Na internetu je videí a dalšího obsahu, který se jmenuje MY TRUTH požehnaně a tak jsem se rozhodl, že přidám svou kapkou do mlýna a napíšu svou verzi MY TRUTH…
V prvý řadě vám všem, kdo čtete co produkuju chci poděkovat a říct, že to je fakt milý.
Tahle stránka bude mít tento rok narozeniny.
Ano, thatboy.cz má na konci prosince první rok a je neuvěřitelný kam jste mě dostali a kam se celej ten příběh dostal.
Na začátku(před rokem) byl já a můj Tumblr. Jasný, byl taky Instagram, bez kterýho by to nešlo – v tý době jsem miloval bílou a mý přefiltrovaný fotky musely lehce vypalovat oči.
Každopádně v prosinci 2017 jsem založil férovej web, koupil si doménu a založil youtube. V tý době jsem si myslel, že budu mít čas psát a točit recenze na skincare pravidelně.
Celej youtube mě baví a neříkám, že se k točení videí jednoho dne nevrátim ale do dnes mám pár nesestříhaných videí, na který jsem prostě neměl čas. Ten stejnej osud potkal i můj podcast, kterej je na iTunes…
Jak šel čas rozhodl jsem se, že budu hlavně psát(pravidelně) a všechny recenze a informace o novinkách ze světa skincare sdílet na webu.
Jenže když rostate vy, roste o vás i zájem a ubejvá čas na to psát…
Nevím přesně kdy a jak se to stalo, že se z mýho života stal průvodce luxusní kosmetikou. Rozhodně si nestěžuju jen to je jeden z důkazů toho jak se věci dějou samy od sebe aniž by jste kdo ví jak přehnaně tlačili.
Kosmetickej průmysl může být zkaženej nebo cokoli jinýho ale ve většině případu cenovka opravdu určuje kvalitu. Druhá věc, je marketing. V online světě je to dost divoký…
Jak můžete věřit někomu, kdo jeden den mluví o luxusní značce kosmetiky a druhej den promuje věci za 60kč? Jak hodně relevantní je názor lidí, který promujou snad každej eshop, značku nebo produkt v česku?
Vůbec to nemám nikomu za zlý. V tomhle světě, kde si nechcete dělat nepřátele je důležitý umět říkat NE. Každej chce zůstat na vrcholu a každej chce být relevantní ale to na co většina lidí, který sledujete na instagramu zapomíná jsou právě ty začátky. Přesně ta doba, kdy obsah, který tvořili patřil jim a bavil je. Kdy mohli mluvit o věcech, který maj rádi a kterým věří a kdy marketing nepřevzal kontrolu nad kreativou….
Ale každej se musíme živit a dokud nerostou peníze na stromě tak budou nekvalitní věci stále trendy na internetu…
Sociální sítě, blog nebo video je stále prostor, který patří tvůrci a ne marketingovému týmu, který vám pošle PR zprávu a přesnej čas, kdy postovat fotky aby nasypal lidem, který vám věří(nebo věřili) přesně ty informace, který chtějí. Ale je to právě ten tvůrce, který má tu přidanou hodnotu a hlavně tu moc říct svůj názor!
Tohle chci opravdu držet jako krátkej článek takže přeskočím další vzdělávací okenko a končím.
Za rok jste z thatboy.cz udělali největší pánskej skincare a fashion blog v česku a hlavní je pro mě zůstat relevantní a zůstát svůj.
Během posledního roku jsem se seznámil se spoustou skvělejch lidí a dostal na skvělý místa a akce. Pracuju 24/7 ale dělám co mě baví a doufám, že v tom dalším roce to bude ještě o kus lepší.
Takže děkuju a vidíme se na Instagramu.